(110)
Tack för snabbt svar! Men svaret var ofullständigt, jag undrade var jag kunde se de bilder som jag tidigare kunnat se på er hemsida?
Är dessa bilder raderade, eller finns det ngn länk till dem?
Alltså de bilder som tidigare fanns på er hemsida.
Vänligen
Miriam
Är dessa bilder raderade, eller finns det ngn länk till dem?
Alltså de bilder som tidigare fanns på er hemsida.
Vänligen
Miriam
Hej Miriam!
Förutom Sture som jag inte känner, så är alla andra fortfarande aktiva. En del har ännu inte konverterat över till det digitala formatet och andra har helt enkelt inte hunnit lägga upp sina bilder på nätet, tror jag.
Mvh
Janne
Förutom Sture som jag inte känner, så är alla andra fortfarande aktiva. En del har ännu inte konverterat över till det digitala formatet och andra har helt enkelt inte hunnit lägga upp sina bilder på nätet, tror jag.
Mvh
Janne
Hejsan! Då jag bodde i Gällivare för ett antal år sedan, gick jag ofta på era fotoutställningar! Där fanns vackra bilder att beskåda, fotograferna var oftast Leila Rhoden, Sivert Svensson, Ros-Mari Åneskog, Sture Ahlgren, m.fl. Deras bilder kunde jag även se på er hemsida men kan inte få fram dem längre.
Var kan jag se dessa bilder som var otroligt vackra och proffsigt fotograferade. Alla dessa duktiga fotografer, vart tog de vägen?
Vänligen
Miriam
Var kan jag se dessa bilder som var otroligt vackra och proffsigt fotograferade. Alla dessa duktiga fotografer, vart tog de vägen?
Vänligen
Miriam
Ska åka västerut imorgon 20/8 och fota litegrann, någon som vill haka på?
Hej Mimi !
Gissar att det du efterlyser är traditionell framkallning. Vi har ännu inte bestämt kursprogrammet för hösten, så det är lite svårt att svara på din fråga nu. Sv/v går ju även att framställa digitalt. Exempel kan du se i mitt galleri från Reine i Lofoten.
Vi har 2 medlemmar som är väldigt duktig på traditionell framkallning i klubben, det är möjligt att de håller i en kurs till hösten. Håll koll på vår hemsida framledes eller prenumerera på den.
Mvh Janne
Undrar vart alla vackra svart/vita bilder tagit vägen? Det hade Ni ofta på era utställningar!
Vill gärna lära mig den tekniken, har Ni något proffs som kan hålla i en kurs i detta?
Eller om ni ev känner till någon utanför klubben som kan detta?
Mvh/Mimi Margreth Forseth
specialläkare med.
Vill gärna lära mig den tekniken, har Ni något proffs som kan hålla i en kurs i detta?
Eller om ni ev känner till någon utanför klubben som kan detta?
Mvh/Mimi Margreth Forseth
specialläkare med.
Hej Alexandra !
I dagsläget är det oklart med kurser till hösten. Klart är dock att vi ska ha tekniktimmen under våra medlemsmöten, så där kan du få all hjälp du behöver för att lära dig hantera kameran bättre. Eftersom mycket av snacket på våra möten handlar om bild så finns det även mycket att snappa upp gällande komponering av bilder, mm. Du är välkommen, kolla här på sidan när vi startar upp till hösten.
I dagsläget är det oklart med kurser till hösten. Klart är dock att vi ska ha tekniktimmen under våra medlemsmöten, så där kan du få all hjälp du behöver för att lära dig hantera kameran bättre. Eftersom mycket av snacket på våra möten handlar om bild så finns det även mycket att snappa upp gällande komponering av bilder, mm. Du är välkommen, kolla här på sidan när vi startar upp till hösten.
Hejsan
Är ny användare av digital systemkamera och undrar om ni har någon kurs så man lär sig använda kameran, kör mestadels med AUTO läget just nu. Skulle vara roligt att kunna ta bättre bilder.
Är ny användare av digital systemkamera och undrar om ni har någon kurs så man lär sig använda kameran, kör mestadels med AUTO läget just nu. Skulle vara roligt att kunna ta bättre bilder.
Hej på er, jag är ny medlem...har just betalat in årsavgiften.
Jag bor i Jokkmokk, men tyvärr finns ingen fotoklubb här så jag tänkte få slinka in i er klubb.
Jag är mycket intresserad av foto, då främst natur.
Håller till på fotosidan och naturfotoforum för att få lite feedback på mina bilder.
Är urusel på det tekniska, men har lite hum om komposition, ljus och känsla......
Jag kommer inte av naturliga skäl att alltid kunna vara med i era aktiviteter....men någon gång ska det väl passa.
MVH / Gunilla Falk
Jag bor i Jokkmokk, men tyvärr finns ingen fotoklubb här så jag tänkte få slinka in i er klubb.
Jag är mycket intresserad av foto, då främst natur.
Håller till på fotosidan och naturfotoforum för att få lite feedback på mina bilder.
Är urusel på det tekniska, men har lite hum om komposition, ljus och känsla......
Jag kommer inte av naturliga skäl att alltid kunna vara med i era aktiviteter....men någon gång ska det väl passa.
MVH / Gunilla Falk
Det tror jag inte....;)
Lycka till, hoppas du får träffa honom
/Janne
Lycka till, hoppas du får träffa honom
/Janne

